جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر کل بهزیستی استان قم

حوزه/ مدیرکل بهزیستی استان قم با اشاره به توزیع غذای گرم و متبرک در بین مددجویان گفت: روزانه غذای گرم و کاملاً بهداشتی متبرک آستان مقدس حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران بین مددجویان بهزیستی توزیع می‌شود.

مهدی پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری حوزه   بابیان این‌که سازمان بهزیستی در این ایامی که بیماری کرونا شیوع پیداکرده، در کنار مددجویان و خانواده‌های کم‌بضاعت تحت پوشش قرار دارد، اظهار داشت: امسال به دلیل شرایط ویژه‌ای که در کشور به دلیل شیوع بیماری کرونا حاکم بود، امکان گستردن سفرهای کریمانه افطار با حضور خیرین فراهم نبود اما بااین‌حال خدمت‌رسانی ادامه دارد.

وی به توزیع غذای گرم بین مددجویان اشاره کرد و بیان داشت: امسال با همکاری و مساعدتی که مدیران حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران داشتند غذای گرم و بسته‌بندی‌شده کاملاً بهداشتی متبرک این دو مکان مقدس نیز بین مددجویان توزیع می‌شود.

پهلوانی افزود: علاوه بر این بیوت مراجع عظام تقلید و خیرین سخاوتمند استان نیز در این امر خداپسندانه مشارکت دارند به‌طوری‌که از محل مشارکت‌های مردمی همه‌روزه بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ پرس غذای گرم بعد از بسته‌بندی بهداشتی و مناسب بین مددجویان توزیع می‌شود.

وی بر ضرورت کمک‌رسانی و حمایت از مددجویان بهزیستی تأکید کرد و گفت: تمامی مراکز شبانه‌روزی بهزیستی مانند مراکز نگهداری ایتام و فرزندان بی‌سرپرست، سالمندان و معلولین و… در ماه مبارک رمضان آماده دریافت نذورات و هدایای مردم نوع‌دوست استان شامل سبدهای اقلام اساسی مانند برنج، روغن، رب، ماکارونی، خرما، مرغ و… هستند و شماره تماس 09109073205 جهت هماهنگی در این زمینه در اختیار همشهریان است.

مدیرکل بهزیستی استان قم افزود: علاوه بر این جهت واریز نذورات و کمک‌های نقدی کد دستوری #۹۰۹۰۷۴۱ و شماره کارت 6367957076182588 در نظر گرفته‌شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha