یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بازدید امام جمعه بندرعباس از موسسه خیریه نگهداری از فرزندان تحت حمایت سازمان بهزیستی در حاجی آباد

حوزه /حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده از اولین موسسه خیریه نگهداری از فرزندان تحت حمایت سازمان بهزیستی در حاجی آباد بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، عصر روز یکشنبه طی بازدید از اولین موسسه خیریه نگهداری از فرزندان تحت حمایت سازمان بهزیستی در حاجی آباد، اظهار داشت: از ظرفیت کشاورزان، باغداران و صاحبان گلخانه های مستقر در شهرستان حاجی آباد در بخش مسئولیت‌های اجتماعی استفاده شود تا آنان نیز سهمی در خدمت به فرزندان ایتام داشته باشند.

وی، خدمت به محرومین و نیازمندان تحت پوشش سازمان بهزیستی را امری خداپسندانه و خیرخواهانه برشمرد و خواستار مشارکت حداکثری خیرین و نیز بهره مندی از تمامی ظرفیت ها ی سطح شهرستان حاجی آباد در راستای خدمت رسانی به مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی شد.

گفتنی است، موسسه خیریه نبی اکرم(ص) اولین مرکز نگهداری از فرزندان ۶ تا ۱۲ سال تحت حمایت سازمان بهزیستی در شهرستان حاجی آباد است. این موسسه با ۲۰۰۰ مترمربع زیربنا به همت خیرین در زمینی به مساحت ۷۰۰۰ متر مربع احداث گردیده و ظرفیت پذیرش تعداد ۵۰ نفر را دارا می باشد.

بازدید نماینده ولی فقیه در هرمزگان از یک موسسه خیریه در حاجی آباد + عکس
بازدید نماینده ولی فقیه در هرمزگان از یک موسسه خیریه در حاجی آباد + عکس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha