پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
وزیر بهداشت در دارالشفای مسجد جمکران

حوزه/ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر خود به قم از روند خدمت‌رسانی به بیماران در دارالشفای مسجد مقدس جمکران بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، دکتر سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی شب گذشته در نخستین برنامه خود در سفر به قم با حضور در دارالشفای مسجد مقدس جمکران از روند خدمت‌رسانی به بیماران در این درمانگاه بازدید کرد.

در این بازدید مهدی صادقی استاندار قم، رضا سیار فرماندار و ابوالفضل ایرانی‌خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم، احمد حاجی زاده معاون اجرایی و حجت الاسلام والمسلمین تکیه‌ای قائم مقام تولیت مسجد مقدس جمکران در مجمع خیرین وزیر بهداشت را همراهی کردند.

وزیر بهداشت در ادامه در کلینیک سیار خیریه چشم پزشکی که به همت بنیاد خیریه نورآوران سلامت و با حمایت مسجد مقدس جمکران در جوار دارالشفای این مکان مقدس مستقر است حضور یافت.

دکتر مظفری معاون دانشگاه علوم پزشکی قم در حاشیه بازدید وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از این مجموعه در گفتگو با خبرنگاران گفت: این مجموعه از سال 89 در راستای انجام امور خیریه پایه گذاری شده که به مناطق محروم سفر کرده و خدمات چشم پزشکی و دندان پزشکی را به صورت رایگان به بیماران ارائه می دهد.

وی افزود: استان قم بیست و دومین استانی است که این کاروان در آن مستقر می شود و تیم دکترهاشمی ابتدا افراد ساکن روستاها را درمان و بعد از اتمام به مناطق حاشیه ای شهر رفته و افراد تحت کمیته امداد و بهزیستی را درمان خواهند کرد.

دکتر مظفری عنوان داشت: تمام نیازهای افرادی که مراجعه می کنند برطرف می شود و حتی عینک و لنز و... به صورت کاملا رایگان دراختیار آنها قرار می گیرد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: این گروه تا ماه مبارک رمضان در جوار مسجد مقدس جمکران مستقر هستند و بیماران طبق هماهنگی با معاونت بهداشتی توسط بهورز در روستاها به این مرکز آمده و ازخدمات آن استفاده می کنند.

گفتنی است وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در این بازدید 12 مورد عمل چشم پزشکی را انجام داد.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha