پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بهزیستی

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه خدمت در بهزیستی بی ریا، مخلصانه و خدامدارانه است خطاب به کارکنان بهزیستی گفت: قطعا اجرش و ثواب کار شما نزد خداوند متعال چندین برابر است.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان آیت الله عباسعلی سلیمانی، ظهر امروز در آیین افتتاح و بهره برداری مجازی  96 پروژ اشتغال و 2 مرکز مشاوره که به صورت  ویدیو کنفرانس در اداره بهزیستی این شهرستان برگزار شد، خدمت به مددجویان در مجموعه بهزیستی را خالصانه و بی منت دانست و گفت: صفا، صمیمیت و خلوص نیت در این  مجموعه موج می زند.

وی، خدمت در سازمان بهزیستی را توفیقی الهی دانست و گفت: قطعا کسانی که در مجموعه  بهزیستی و مراکز نگهداری سالمندان و معلولین به مددجویان و معلولین جسمی و حرکتی کمک می کنند هیچ گونه چشمداشت و توقعی ندارند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه خدمت در بهزیستی بی ریا، مخلصانه و خدامدارانه است، خطاب به کارکنان بهزیستی گفت: شاید بابت خدمتی که کارکنان بهزیستی  به مددجو یان ارائه می دهند از آنها قدردانی نشود، ولی قطعا اجرش و ثواب کار آنها نزد خداوند متعال چندین برابر است.

عضو خبرگان رهبر ی در پایان از پرسنل بهزیستی و کارکنان مراکز نگهداری سالمندان و معلولین جسمی حرکتی قدردانی کرد.

در ابتدای این مراسم، مسعود خاندایی، معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: امیدواریم خدمات دولت در کمک به مددجویان با کمک خیرین همچنان تدوام داشته باشد.

 آیت الله سلیمانی در پایان این مراسم ضمن بازدید از قسمت های مختلف اداره بهزیستی شهرستان کاشان، در جریان روند فعالیت های این اداره قرار گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha