سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
علی بخشی

حوزه/  حجت الاسلام علی بخشی به فعالیت های قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه تاکستان اشاره کرد و گفت: قرارگاه با محوریت امام جمعه و همکاری بسیج، سپاه، حوزه علمیه و خیرین توانسته در ماه ضیافت الهی تعداد زیادی بسته معیشتی را به نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا اهدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، امروز در جلسه ستاد قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه در فرمانداری تاکستان، گفت: گاهی اوقات مشکلات و گرفتاری ها می توانند بیشترین کمک را به فرد کرده و او را به درجات بالایی برسانند، بنابراین هر مشکلی که ما در زندگی با آن برخورد می کنیم، لزوما مانع دستیابی به کمال و سعادت نیست، بلکه می تواند عاملی برای دستیابی به سعادت باشد.

مدیر مدرسه علمیه تاکستان افزود: پرهیزگاری و تقوا باعث می شود اعمال و کردار انسان جهت و شکل درستی پیدا کند و این مهم در نهایت موجب تعالی و پیشرفت فرد شود.

حجت الاسلام علی بخشی به فعالیت های قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه تاکستان اشاره و بیان کرد: قرارگاه با محوریت امام جمعه و همکاری بسیج، سپاه، حوزه علمیه و خیرین توانسته در ماه ضیافت الهی تعداد زیادی بسته معیشتی را به نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا اهدا کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha