سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دیدار رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با آیت الله اعرافی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه در پیام تبریکی به رئیس جدید مرکز نور گفت: آمادگی حوزه‌های علمیه را برای هرگونه هم اندیشی و همکاری با مرکز نور را اعلام می نمایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، متن پیام تبریک آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه به حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین بهرامی رئیس جدید مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور به این شرح است:

جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر محمد حسین بهرامی( دام توفیقه) 

      سلام علیکم 

انتخاب جناب عالی را به عنوان ریاست مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی نور از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) تبریک می‌گویم. 

آن مرکز مبارک در عمر بیش از سی‌ساله خود توانسته است گامی بلند در بکارگیری فناوری‌های نوین اطلاعاتی در خدمت به اندیشه و منابع و متون دینی و حوزوی و تسهیل فرایندهای مورد نیاز جامعه حوزوی  بردارد و در زمینه‌های گوناگون بدرخشد و اکنون بحمد الله پایگاه مهمی در حوزه نرم افزاری اسلامی و حوزوی بشمار می آید .

 ضمن تقدیر و سپاس از حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر حمید شهریاری (زید عزه) و همه نیروهای خدوم آن مرکز فاخر، امید است جناب عالی در پیمودن این مسیر نورانی موفق باشید و با ترسیم آفاقی نو و راهبردی و با رویکردی تمدنی و فراگیر و آینده نگرانه و تعامل با مراکز حوزوی و دانشگاهی ایران و جهان و با بکارگیری آخرین نظریات وابزارهای نوین، با رعایت ارزش‌ها و اصالت‌های اسلامی وحوزوی قله‌های بلند و جدیدی را بگشایید ودرخدمت به حوزه‌های علمیه کامیاب باشید بفضله و منه. 

 همانطور که مطلع هستید مدیریت حوزه‌های علمیه با عنایت شورای عالی حوزه و اهتمام همکاران و تلاش شخص جنابعالی هم اکنون از اسناد راهبردی و برنامه‌های بلند مدت و نظام‌های جامع و طرح‌های کلان  در حوزه فناوری و فضای مجازی برخوردار است و تحقق آن آمال و اهداف به همکاری و تعامل هم‌افزایانه نیاز دارد و رجاء واثق است که با هم‌افزایی همه بخش‌ها محقق شود.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر مجدد از هیئت محترم امناء و ریاست معزز پیشین و همکاران ارجمند و همه فعالان در عرصه فناوری اطلاعات و فضای مجازی بارویکرد قدسی و ایمانی و اسلامی وحوزوی، آمادگی حوزه‌های علمیه  را برای هرگونه هم اندیشی و همکاری اعلام می نمایم.

 توفیقات روز افزون جنابعالی و آن مرکز را از خداوند مهربان خواهانم.

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه‌های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha