سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
دوره مجازی جامعه ایمانی مشعر

حوزه/همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان «نخستین دوره مجازی کارگاه تخصصی شعر هیأت» به همت دفتر شعر جامعه ایمانی مشعر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دفتر شعر جامعه ایمانی مشعر با فراهم شدن زیرساخت برگزاری کارگاه‌های شعر هیأت به صورت مجازی، امکان بهره‌مندی همه علاقه مندان شعر ولایی در سراسر کشور، از مباحث ارزشمند اساتید مطرح شعر ولایی فراهم کرده است.

این گزارش می افزاید: با توجه به شرایط خاص کشور و محدودیت برگزاری حضوری کارگاه‌ها و محافل ادبی، می‌توان بیشتر به اهمیت برگزاری این دوره پی برد.

این گزارش «شعر کلاسیک، نوحه‌سرایی و نغمه‌پردازی» را سه موضوع تخصصی این دوره مجازی برشمرد و ویژگی های دوره را اینگونه بیان کرد؛ «طرح مباحث آموزشی توسط اساتید مطرح کشوری»، «برگزاری کارگاه‌های تخصصی نقد آثار توسط کارشناسان باتجربه»، «ارائه اشعار و نوحه‌های برگزیده در پایگاه شعر هیأت»، «حضور منتخبان، در دوره‌های حضوری و اردوهای تخصصی» از جمله ویژگی های این دوره مجازی می باشد.

لازم به ذکر است، علاقه مندان برای مشاهده اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در دوره، به پایگاه شعر هیأت به نشانی www.shereheyat.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha