سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
پیام استاندار قم

حوزه/ استاندار قم گفت: روز و هفته معلم، فرصت مناسبی برای تبیین و بازشناسی نقش کلیدی آموزش و تربیت در توسعه پایدار و برنامه ریزی در جهت احیای جایگاه شایسته و بایسته معلمین و فرهنگیان به عنوان با ارزش ترین سرمایه اجتماعی کشور و مؤثرترین عنصر محقق کننده مأموریت های نهاد آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، بهرام سرمست استاندار قم در پیامی روز و هفته معلم را به جامعه فرهنگیان استان تبریک گفت.

پیام استاندار قم به مناسبت هفته معلم بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

علم و دانش، زینت و زیور جامعه بشری و پایه و اساس سعادت، پیشرفت و اقتدار یک کشور است و هر گونه تلاش و مجاهدتی در این راه، نوعی جهادی مقدس و شایسته تکریم است. در چنین نگاه ارزشی، حرفه معلمی، افتخاری بزرگ و برخوردار از شرافت و منزلت والا و معلمین پرچمدار عرصه علم آموزی و اسباب نجات بشریت از گرداب جهل و نادانی محسوب می شوند. انسان های فرهیخته و وظیفه شناسی که از سر تعهد و دلسوزی، گام در عرصه خطیر و پرمسؤلیت تعلیم نهاده و زمینه ساز رشد و شکوفایی و تحول در جامعه هستند.

روز و هفته معلم، فرصت مناسبی برای تبیین و بازشناسی نقش کلیدی آموزش و تربیت در توسعه پایدار و برنامه ریزی در جهت احیای جایگاه شایسته و بایسته معلمین و فرهنگیان به عنوان با ارزش ترین سرمایه اجتماعی کشور و مؤثرترین عنصر محقق کننده مأموریت های نهاد آموزش و پرورش است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره متفکر و اندیشمند بزرگ شهید مرتضی مطهری، فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم و تقارن آن با ماه مبارک رمضان را به عموم تلاش گران عرصه علم و آگاهی به ویژه اساتید، معلمین و فرهنگیان پرتلاش استان قم در همه مقاطع تحصیلی، تبریک و تهنیت عرض نموده و با تقدیر و تشکر از زحمات آنان، برای همگی این عزیزان در راه انجام رسالت اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن اسلامی آرزوی توفیق، تندرستی و سربلندی دارم.

بهرام سرمست

استاندار قم

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha