جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در آیین رونمایی از کتاب «بیانیه گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی»

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، با بیان اینکه «تولید» ستون فقرات اقتصاد مقاومتی، گفت: همانگونه که تاکنون دانشجویان، دانشگاهیان و اساتید در صحنه‌های گوناگون حضور داشته‌اند، در حال حاضر نیز توصیه‌ می‌کنم که به دنبال رفع نیاز بالاتر یعنی «جهش تولید» باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، پیرامون جهش تولید و نقش دانشگاهیان در این خصوص، اظهارداشت: یکی از گروه‌های فعال در رزمایش«مواسات و همدلی مؤمنانه» دانشجویان هستند.

امام جمعه اهواز گفت: همانگونه که تاکنون دانشجویان، دانشگاهیان و اساتید در صحنه‌های گوناگون حضور داشته‌اند، در حال حاضر نیز توصیه‌ می‌کنم که به دنبال رفع نیاز بالاتر یعنی «جهش تولید» باشند.

وی با اشاره به این‌که «تولید» ستون فقرات اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: رهبرمعظم انقلاب مرتب مسأله تولید را مطرح می‌کنند و امسال نیز تولید باید شتاب پیدا کند که دانشجویان در این راستا می‌توانند در این زمینه کار و تلاش کنند تا مشکل کشور برطرف شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوان در بستر تعریف شده از سوی رهبرمعظم انقلاب به خوبی حرکت کرد و واحدهای صنعتی متعدد و کشاورزی را رونق و فعال کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha