سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، گفت: با یاری خداوند متعال، پای کار مردم مستضعف تا رفع نیاز کامل آن‌ها هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در آیین آغاز به کار مرحله دوم رزمایش «مواسات و همدلی مؤمنانه» با اشاره به آیه قرآنی «لَنْ تَنَالُوا الْبِرَّ حَتَّی تُنْفِقُوا مِمَّا تُحِبُّونَ»، اظهار داشت: قیاس ایران اسلامی با هرکجای عالم، قیاس مع‌الفارق است.

وی ایران اسلامی را تربیت یافته اهل بیت عصمت و طهارت(ع) معرفی کرد و گفت: در پرونده درخشان وجود مقدس اهل بیت(ع)، وقتی بنای مواسات پیش می‌آید خود را فراموش و کاملاً به دنبال توجه به جامعه اسلامی هستند.

امام جمعه اهواز، عنوان کرد: هر فرد مسلمان، جامعه هدف آن در مرحله نخست باید رفع نیاز نیازمندان جامعه باشد؛ در همین راستا از ابتدای انقلاب اسلامی توجه ویژه‌ای به نیازمندان در دستور کار انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، هجمه‌های دشمنان انقلاب اسلامی را دلیلی بر برخی کم‌کاری نسبت به رفع نیاز نیازمندان برشمرد و تصریح کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب در شرایط کنونی وحشی‌گری غرب در عالم بیشتر نمایان شد، اما در صحنه‌های گوناگون انقلاب اسلامی شاهد تعامل، همدلی بین اقشار مختلف و پیوستگی بین مردم و ولایت هستیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، شور همدلی مؤمنانه مردم را ناشی از روحیه ولایتمداری و تبعیت از امام دانست و افزود: این شور در تمامی نقاط کشور قابل ملاحظه است و در خوزستان نیز علی‌رغم مشکلات اما شاهد حضور مردم در تمامی صحنه‌ها هستیم.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان بسیجیان، پایگاه‌های مقاومت بسیج، سپاه، ارتش و مردم پا در میدان رزمایش «مواسات و همدلی مؤمنانه» قرار داده‌اند.

وی تأکید کرد: اقشار و مجموعه‌های مختلف تا زمانی که احساس کنند مردم نیازمند حمایت و کمک آن‌ها هستند پای کار خواهند بود تا حداقل خدمتی به مردم کرده باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد با بیان این‌که کمک‌ها به نیازمندان محدود به اهدای بسته‌های معیشتی نیست، افزود: گروه‌های مختلف در سطح خوزستان، وسایل خانگی آسیب دیده خانواده‌ها را شناسایی و نسبت به تعمیر آن‌ها اقدام می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در پایان از تمامی دستگاه‌ها و مجموعه‌های نقش‌آفرین در اجرای رزمایش «مواسات و همدلی مؤمنانه» در استان خوزستان قدردانی کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha