پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 898530
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
دستگیری

حوزه/ مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان گفت: اعضای تیم چهار نفره تروریستی که مرتکب چندین فقره عملیات خرابکارانه در شهرستان زاهدان شده بودند با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از زاهدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان، مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اعضای تیم چهار نفره تروریستی که مرتکب چندین فقره عملیات خرابکارانه در شهرستان زاهدان شده بودند با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: اعضای این تیم تروریستی در سنوات گذشته اقدامات خرابکارانه و ضد امنیتی در سیستان و بلوچستان انجام داده بودند.

مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان ادامه بیان کرد: از این تیم تروریستی مقادیر قابل توجهی مواد منفجره و ابزار ساخت محموله‌های انفجاری کشف شد.

وی  خاطرنشان کرد: با دستگیری این چهار تروریست به حول و قوه الهی و عنایت ائمه اطهار(ع) به ویژه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) از اقدام تروریستی آنان در مجامع عمومی و مذهبی در ماه مبارک رمضان پیشگیری به عمل آمد.

مدیرکل اطلاعات سیستان و بلوچستان افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) در کنار سایر دستگاه های متولی امنیت تمامی تلاش خود را صرف امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده و به خانواده ها توصیه می کنند از فرزندان خود بیشتر مراقبت کنند تا در دام گروهک های تروریستی - تکفیری که سرکردگان آنها با حمایت استکبار جهانی و برخی کشورهای مرتجع منطقه و سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه قصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند، گرفتار نشوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    0 0
    درود