پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ویژه نامه

حوزه/ سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام از تدوین ویژه‌نامه «بایسته‌های تربیتی اساتید» با تأسی بر مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی ویژه اساتید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  سرکار خانم سیده زهرا حسینی  ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه ضیافت الهی عنوان کرد: به مناسبت گرامیداشت مقام معلم، ویژه‌نامه «بایسته‌های تربیتی اساتید» با تأسی بر مطالبات رهبری مدظله‌العالی ویژه اساتید توسط اداره امور تربیتی تدوین شده است.

سرپرست اداره کل امور تربیتی عنوان کرد: این اداره همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم با هدف تبیین ضرورت و اهمیت جایگاه استاد، با استناد به فرازهایی از بیانات رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی در دیدار اساتید حوزه و دانشگاه، در قالب اصول تربیتی مربی و استاد، اقدام به تدوین این ویژه‌نامه در اردیبهشت  سال جاری‌ کرده است.

حسینی تصریح کرد: در این ویژه نامه اصول و بایسته‌هایی در زمینه ‌نقش، جایگاه و وظیفه ‌استاد و عالم دینی از کتاب‌های «نگرش‌های موضوعی حوزه و روحانیت در رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله‌العالی»، «حوزه و روحانیت در رهنمودهای مقام معظم رهبری دام ظله» و «سیمای آرمانی طلبه» استخراج و در حدود ۵۰ اصل تنظیم و تدوین شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha