جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مقداد یعقوبی مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه غرب وحشی بدون روتوش در کرونا چهره خود را به دنیا نشان داد، گفت: بحران کرونا، عقبه فرهنگی و رفتارهای غرب به ظاهر متمدن را عیان تر کرد.

حجت الاسلام مقداد یعقوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان با اشاره به اینکه بحران کرونا، عقبه فرهنگی و رفتارهای غرب به ظاهر متمدن را عیان تر کرد، اظهار داشت: فرهنگ متعالی جوامع، خصلت های انسانی و تربیت اجتماعی در بزنگاه ها و بحران ها خود را نشان می دهد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب ادامه داد: تمدن در حال فروپاشی غرب که بر پایه نظام سرمایه داری بنا شده، به علت دوری از مکاتب الهی و وحیانی، هرگز نتوانست خصلت های انسانی و اخلاق بشری را در رفتار رهبران و شهروندان غربی نهادینه کند.

وی تصریح کرد: رفتار مردم در ایران اسلامی که قدمت تمدن آن به چندین هزار سال می رسد، در مرحله نخست مایه امید به مبتلایان به کرونا و راه اندازی کمک های مومنانه به نیازمندان گردید.

حجت الاسلام یعقوبی خاطر نشان کرد: استکبار جهانی با کمک غول های رسانه ای، ایران اسلامی را فاقد رعایت حقوق بشر می دانست، اما در بحران کرونا شاهدیم که در غرب نسبت به سالمندان بی اهمیتی صورت می گیرد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه غرب وحشی در بحران کرونا بدون روتوش خود را به دنیا نشان داد، ادامه داد: آمریکا که افق فکری و کعبه آمال جریان غربگراست، به جای کمک و همدلی، به دنبال خرید اسحله بوده و ترامپ هم مشغول دزدی ماسک از سایر کشورهاست.

حجت الاسلام یعقوبی ادامه داد: در ایران اسلامی گروه های جهادی و مردم از هر گونه کمک اعم از راه اندازی کارگاه تولید ماسک، تهیه آبمیوه برای بیماران و مراقبت از آنها، ضد عفونی معابر و خیابان ها، محلات، و ... دریغ نکردند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب در پایان گفت: هزاران خانواده در «سن‌آنتونیو» آمریکا، ساعت‌ها در صف ماندند تا از یک مرکز خیریه غذای رایگان دریافت کنند، این درحالی است که در ایران اسلامی طبق آموزه های دینی، کمک های مومنانه را درب خانه ها، تحویل نیازمندان می دهند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha