جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مهرآرا

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین گفت:به دلیل شیوع ویروس کرونا متأسفانه کسب و کار برخی از هموطنان مختل و اداره زندگی آنان دچار مشکلات فراوانی شده اند، لذا باید به یاری آنان شتافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام اسدالله مهرآرا، عصر دوشنبه در جمع اعضای قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین گفت: ماه مبارک رمضان پیوند عمیق مخلوق با خالق یکتاست.

مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین تصریح کرد: اگر روح انسان را بشناسیم و نیازهای حقیقی او را بدانیم و رابطه انسان را با عالم ملکوت به درستی دریابیم نه تنها ماه رمضان را موجب محرومیت و محدودیت نمی دانیم، بلکه آن را زمینه ساز پیشرفت وجودی تکامل انسانی خواهیم دانست.

حجت الاسلام مهرآرا بیان کرد: رمضان ماه با فضیلتی است که نام آن در قرآن چندین بار ذکر شده که این خود دلیل عظمت و ارزش این ماه عزیز است، اگر کسی حقیقتاً خود را همراه وهماهنگ با این ماه کند همای سعادت را به دست خواهد آورد.

وی اشاره و عنوان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا متأسفانه کسب و کار برخی از هموطنان مختل و اداره زندگی آنان دچار مشکلات فراوانی شده اند، لذا باید به یاری آنان شتافت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha