پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ابراهیم فامیلی

حوزه/ حجت الاسلام فامیلی گفت: همکاری حوزه علمیه استان سمنان و آموزش و پرورش این استان در سطح کشور نمونه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام ابراهیم فامیلی، در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، به مناسبت هفته گرامیداشت معلم، اظهار داشت: همکاری حوزه علمیه استان سمنان و آموزش و پرورش این استان در سطح کشور نمونه است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان سمنان تصریح کرد: استان سمنان، استان شاخص در این همکاری ها بوده است و به منظور تجلیل از مقام شامخ معلم حضور یافته ایم و با دیدگاه خوب و ارزنده مدیرکل آموزش و پرورش استان توانسته ایم به موفقیت های خوبی در مدارس دست پیدا کنیم.

وی افزود: ۱۰۲ مشاوره مذهبی، ۸ مبلغ امین، قریب ۴۵ نفر مبلغ هجرتی روستایی در سطح مدارس روستاها و ۴۵۰ نفر ائمه جماعات خواهر و برادر در مدارس استان فعالیت دارند.

حجت الاسلام فامیلی خاطرنشان کرد: با عنایت به اینکه در ایام نام نویسی و پذیرش حوزه های علمیه خواهران و برادران حضور داریم، در صورت امکان آموزش و پرورش نسبت به تبلیغ و تشویق دانش آموزان به منظور تحصیل و جذب به حوزه علمیه اقدامات لازم را داشته باشد.

بر پایه این گزارش، در این دیدار حجت الاسلام سعید اعتمادی، نماینده هجرت در استان سمنان و معصومه کمشی کمر، معاون حوزه علمیه خواهران استان سمنان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha