جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
photo_2020-05-05_01-32-28.jpg

حوزه/ مدرسه علمیه خواهران مشکات اندیشه شعبه تهران، برای سال تحصیلی جدید از بین واجدین شرایط اقدام به پذیرش طلبه می نماید.

 فاطمه حبیبی، مدیر مدرسه علمیه مشکات اندیشه خواهران، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، گفت: مدرسه علمیه خواهران مشکات اندیشه شعبه تهران، برای سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ در سطح دو عمومی؛ دوره تمام وقت و پاره وقت، از بین واجدین شرایط اقدام به پذیرش طلبه می نماید.

وی با بیان اینکه ظرفیت های خوبی برای علاقه مندان به تحصیل دروس حوزوی در مدرسه علمیه مشکات اندیشه خواهران تهران فراهم شده است، ابراز داشت: فراخوان پذیرش در این مدرسه فقط ویژه دانشگاهیان و فارغ التحصیلان ممتاز دبیرستان ها می باشد.

 حبیبی با اشاره به مزایای مدرسه علمیه مشکات اندیشه خواهران تهران با طرح آموزشی ویژه، تصریح کرد: آموزش کاربردی مفاهیم دینی با محوریت قرآن و حدیث، توانمند سازی طلاب در عرصه تدریس، تبلیغ و پژوهش، ایجاد ظرفیت های لازم جهت ارتقاء طلاب به سطوح بالاتر و نگاه ویژه به مسئله ادامه تحصیل مادران، از جمله مزایای ویژه این مدرسه می باشد.

مدیر مدرسه علمیه مشکات اندیشه خواهران تهران در پایان با بیان اینکه پذیرش قطعی در این مدرسه منوط به قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه حضوری است، گفت: علاقه مندان می توانند جهت آشنایی با طرح آموزشی ویژه مدرسه علمیه خواهران مشکات اندیشه و کسب اطلاع از مراحل ثبت نام به کانال meshkut۹۹@ در پیام رسان های بله و سروش مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۰۹۱۹۵۱۸۴۷۱۰ و ۰۹۰۵۳۷۳۳۱۹۳ تماس حاصل فرمایند. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • هایده نجفی IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۴
    0 0
    سلام علیکم خداقوت بنده طلبه سطح دو هستم پایه سوم سال دوم میتونم اینجا ثبت نام کنم تو حوزه علمیه شما
    • اینستا IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      0 0
      خیر نمیتونید
  • میترا واحدی IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    0 0
    بی زحمت اسم من را درکلاس کلام جدید مقطع کاردانی حوزه مشکات بنویسید.