جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بسته های معیشتی

حوزه/ در راستای رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، هزار بسته معیشتی بین خانواده های محروم و نیازمند بخش مرکزی قم شامل دهستان های قمرود و قنوات توزیع شد.

حجت الاسلام حبیب بابایی، مسئول دهستان قمرود قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: این تعداد بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون تومان به همت این قرارگاه و مشارکت فرمانده و بسیجیان حوزه ۲۱ شهید احمد جلالی شهر قنوات تهیه و میان خانواده های گروه هدف توزیع شده است.

وی افزود: همچنین از ابتدای ماه مبارک رمضان بسته های غذایی گرم متبرکی حرم حضرت فاطمه معصومه(س) بین خانواده های مستضعف و مستند منطقه به همت بسیجیان حوزه ۲۱ شهید جلالی توزیع شده است.

وی گفت: از دیگر فعالیت های صورت گرفته در راستای مقابله با ویروس کرونا در این مناطق می توان به ضدعفونی کردن معابر و نیز توزیع بیش از ۵ هزار بسته بهداشتی اشاره کرد که این برنامه نیز با مشارکت بسیجیان صورت گرفته است.

حجت الاسلام بابایی همچنین بیان داشت: با مشارکت همه مردم و خیرین و به خصوص فعالیت جهادی بسیجیان و تشکل های مردمی در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر رزمایش بزرگ همدلی و کمک مؤمنانه، ضمن لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری، زمینه کاهش نسبی مشکلات معیشتی خانواده های محروم و نیازمند را فراهم می کنیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha