شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پذیرش متمرکز مراکز تخصصی و مؤسسات آموزش عالی حوزوی

حوزه/ ثبت نام و پذیرش متمرکز رشته های تخصصی(سطح ۲ و ۳) مراکز تخصصی و مؤسسات آموزش عالی حوزوی در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه  در اطلاعیه معاونت آموزش حوزه های علمیه جهت ثبت نام رشته های تخصصی حوزه آمده است: رشته­ های تخصصی، شاخه هایی از علوم اسلامی هستند که نیاز امروز جامعه، توسعه و تقویت آنها را می­ طلبد این رشته­ ها که هر یک سابقه ­ای دیرین در تلاش های علمی حوزه و حوزویان دارند هم پای علم اصیل و ممتاز فقه همواره مورد توجه عالمان جامع اندیش حوزه ­ها بوده ­اند.

در عصر حاضر، تکثر علوم و انبوه شبهات و نیازها قابل انکار نیست. بر این اساس و با توجه به تأکیدات بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(قدس ­سره) و رهبر عالیقدر انقلاب حضرت آیت الله خامنه­ ای (مدظله­ العالی) و با عنایت­ مراجع معظم و زعمای حوزه و نیز با همت شورای عالی و مدیریت حوزه بیش از ۲۵ سال است که رشته­ های تخصصی در حوزه پاگرفت تا به تربیت فضلایی اندیشمند و مدرسان و پژوهشگرانی ارزشمند در رشته ­های متعدد علوم اسلامی بپردازد. در این بین نقش و تلاش خالصانه مسئولان واحدهای آموزش تخصصی به خصوص مدیران محترم آنها ستودنی است.

رویکرد مثبت طلاب جوان و گسترش روزافزون رشته­ های تخصصی مسئولیت تصمیم ­گیرندگان و تصمیم سازان حوزوی در امور مربوط به این رشته ها را سنگین­ تر می کند. امید که در افق پیش رو شاهد ایجاد و توسعه نظام مند رشته ها و واحد های آموزش تخصصی حوزه باشیم.

خاطرنشان می شود: ثبت نام و پذیرش متمرکز رشته های تخصصی(سطح ۲ و ۳) مراکز تخصصی و مؤسسات آموزش عالی حوزوی در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ آغاز شد.

ثبت نام از ۱۳۹۹/۰۲/۱۳ آغاز شده است و تا ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ ادامه دارد.

طلاب علاقه مند برای ثبت نام می توانند از لینک زیر برای دریافت دفترچه ثبت نام و اطلاع از رشته های تخصصی و مراکز اقدام نمایند.

لینک مستقیم:

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha