جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دکتر محمد حیدری

حوزه/ رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم بیان کرد:  مهدویت عنصر نجات بخش بشریت در امروز و همه اعصار است.

به گزارش خبرگزاری حوزه دکتر محمد حیدری عصر امروز سه شنبه 16 اردیبهشت در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی مهدویت که به شکل مجازی برگزار شد، گفت:  اهمیت موضوع مهدویت و انتظار جهاددانشگاهی را بر آن داشت که با سبقه علمی و فرهنگی و انقلابی خود این حرکت را به عهده بگیرد.

وی افزود: بحث مهدویت یکی از اعتقادات بسیار مهم و ریشه دار در افکار ایرانیان و مسلمانان و شیعیان بوده و خواهد بود. مساله انتظار در تمام ادیان الهی و در سراسر تاریخ ریشه دارد.

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم بیان کرد: مهدویت به عنوان عنصر نجات بخش بشریت همیشه مورد توجه بوده و بشر هم در سراسر زندگی خود هرجا که احساس پیشرفت کرده است با خلاء هایی دست به گریبان شده که بر مشکلاتش افزوده شده است.

وی گفت: بشر در این بزنگاه ها همیشه حس کرده که تا حد نا توان است و نیازمند انسانی کامل است که او را به سرمنزل مقصود برساند.

حیدری اظهارکرد: جهاددانشگاهی به خصوص جهاددانشگاهی واحد استان قم با رغبت و احساس و انگیزه فراوان در این مسیر گام برداشت و با انتشار منتشورات و فعالیت های فرهنگی و دانشجویی و همچنین برگزاری جشنواره سعی خود را برای حضور هرچه گسترده تر در زمینه رشد و اعتلای فرهنگ مهدویت به منصه ظهور رساند.

وی با اشاره به اینکه علاقه مند بودیم که این جشنواره را به شکل حضوری برگزار کنیم، تصریح کرد: امیدواریم که این سفره باز بماند و از برکات این سفره همگان بهره مند شوند و کسانی که به عنوان منتظر به این حوزه نگاه دارند بتوانند از این مائده الهی بهره مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha