پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 899330
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
تصاویر/خدمت مومنانه کانون بانوان دفتر آستان قدس رضوی در اصفهان

حوزه/ مسئول کانون بانوان آستان قدس رضوی اصفهان از اهدای بسته های معیشتی و پک های فرهنگی با نام شهدا به خانواده های نیازمند خبر داد.

حوریه رجالی در  گفتگو با  خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان از تحویل و شمارش اقلام خریداری شده «سفره مهربانی و همدلی ریحانه ها» خبر داد و گفت: با حضور  مسئول آستان قدس رضوی اصفهان، مسئول ستاد سفره مهربانی و مدیر عامل خیریه هایی که با کانون بانوان رضوی در این امر خیر سهیم بودند، اقلام خریداری شده برای سفره مهربانی و همدلی ریحانه ها شمارش و تحویل گردید.


مسئول کانون بانوان آستان قدس رضوی اصفهان با اشاره به اینکه در ادامه تهیه ۴۰۰۰ بسته بهداشتی و توزیع آن در سراسر استان که از اسفند ماه انجام شد، در سومین دوره هماهنگی در این زمینه با توجه به فراخوان های خدمتی که قبلا داده بودیم، با همکاری خادمیاران و سایر شرکای کانون بانوان در این امر خیر اقلام مورد نیاز خریداری  و در حسینیه مصطفی خمینی تحویل گرفته شد و توسط کارگروه پشتیبانی و تدارکات کانون بانوان شمارش گردید.

وی افزود: این اقلام هفته آینده برای بسته بندی نهایی همراه و همزمان با برنامه های آستان قدس رضوی اصفهان، برنامه سفره مهربانی بسته بندی  و بین خانواده های هدف وآسیب دیده از بی کاری ناشی از کرونا و نیازمندانی که شناسایی شدند، توزیع گردد.


وی در ادامه از اعطای بسته های فرهنگی همدلی ریحانه ها به همراه بسته های ارزاق خبر داد و گفت این بسته ها با هدف زنده کردن نام و یاد شهدای استان اصفهان انجام شده است.

مسئول کانون بانوان رضوی ادامه داد: هریک از این بسته ها مزین به نام یکی از این شهدا است که به همراه رزومه ای از آن شهید، به انضمام دلنوشته ای از خادمیاران کانون بانوان آستان قدس رضوی به خانواده ها اعطا می شود .


وی در پایان از وجود سی دی های سبک زندگی رضوی در بسته های فرهنگی یاد کرد و ابراز داشت: در این بسته ها سی دی های آموزشی سبک زندگی رضوی و مهارت افزایی خانواده ها بخصوص بانوان و همسران نیز وجود دارد که با تکمیل بسته بندی ها این بسته ها نیز به آنها اضافه خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha