جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نماز جمعه

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر گفت: با تایید ستاد ملی مقابله با کرونا، نماز جمعه این هفته با رعایت موارد بهداشتی در برخی مناطق سفید و به‌نسبت سفید شامل خورموج، کاکی، دیر، آبدان، بردخون، عسلویه، کنگان، سیراف، اهرم و دلوار برگزار می‌شود.

حجت الاسلام یعقوب بهمیاری شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر در خصوص بازگشایی تدریجی مصلی ها و اقامه مجدد نمازهای جمعه، گفت: فهرست رسمی و مورد تأیید مناطق سفید و نسبتاً سفید پایگاه های نماز جمعه که بنابر اعلام ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا از این هفته امکان بازگشایی و برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه را در استان بوشهر دارند، اعلام شده است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر افزود: در همین ارتباط شهرهای دشتی، کاکی، دیر، آبدان، بردخون، عسلویه، کنگان، سیراف، اهرم و دلوار با رعایت حفظ دقیق دستورالعمل های بهداشتی که به ستادهای نماز جمعه ابلاغ شده و با هماهنگی و نظارت ستاد مبارزه با ویروس کرونا در هر منطقه، نمازهای جمعه در این هفته را برپا می کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر شرایط در برخی از شهرها مهیا شده و شاهد افتخار آفرینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با ویروس کرونا هستیم و امید داریم با دعاهای خیر مردم بزودی  وارد مرحله کنترل بیماری شویم .

حجت الاسلام بهمیاری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همه مردم و نماز گزاران، آنها را رعایت موارد بهداشتی جهت حضور در نماز جمعه توصیه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha