شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام بزرگیان ، معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام بزرگیان، پیرامون اقدامات و فعالیت‌های کانون فرهنگی-هنری شهید مصطفی خمینی اهواز، توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام محمد بزرگیان، مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی خمینی اهواز، در رابطه با اقدامات این کانون فرهنگی، پیرامون مبارزه با ویروس کرونا در بخش‌های مختلف، اظهارداشت: اقدامات کانون فرهنگی-هنری شهید مصطفی خمینی اهواز، در مقابله با ویروس کرونا در چند بخش «عملیاتی»، «تولیدی» و «تأمین خوراکی» تقسیم می‌شوند که هرکدام از این فعالیت‌ها، به‌صورت جداگانه و با تلاش چشم‌گیر جوانان در حال انجام هستند.

وی پیرامون بخش «عملیاتی» اقدامات کانون فرهنگی، گفت: جوانان و اعضای این کانون در قالب گروه‌های جهادی، با همکاری پایگاه مقاومت بسیج، هر شب چندین محل از منطقه یوسفی را با ضدعفونی و پاک‌سازی می‌کنند و این حرکت تا عادی شدن شرایط همچنان ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام بزرگیان، پیرامون بخش «تولیدی» مجموعه فعالیت‌های کانون فرهنگی-هنری شهید مصطفی خمینی اهواز، اظهارداشت: با همکاری بانوان نیکوکار کارگاه تولیدی ماسک و دستکش در این کانون راه‌اندازی شده و روزانه بیش از یک‌هزار ماسک و دستکش در این کانون تولید می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی خمینی اهواز، در رابطه با بخش «تأمین خوراکی» برای خانواده‌های کم برخوردار، گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، بسته‌های معیشتی به ارزش هرکدام بیش از 200 هزار تومان، در دو نوبت میان نیازمندان توزیع می‌شود.

وی در پایان در رابطه با نحوه تأمین هزینه اقدامات انجام شده، بیان کرد: اغلب هزینه‌ها از خود اعضای کانون گرداوری شده و سایر مبالغ نیز مردمی بوده است؛ اما لازم است که مجموعه‌های دولتی برای تأمین نقدینگی کانون‌های مساجد و گروه‌های جهادی که در مقابله با کرونا فعال هستند. اهتمام ورزند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha