دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/فعالیتهای جهادی مرکز نیکوکاری  شهید نبی لو مسجد امام سجاد پردیسان

حوزه/ امام جماعت مسجد امام سجاد(ع) پردیسان بابیان این‌که کمک به نیازمندان همواره از سوی ائمه و اهل‌بیت (ع) مورد تأکید واقع‌شده است، گفت: خیرین و مردم در این مسجد بالغ‌بر ۲۵۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

حجت‌الاسلام مهدی زارع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به رزمایش مؤمنانه و کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: مسجد امام سجاد (ع) همواره در سال‌های اخیر در انجام کارهای خیر و خداپسندانه پیشگام بوده و امسال نیز با درک شرایط موجود در کشور اقدام به جمع‌آوری کمک و توزیع آن بین نیازمندان کرده است.

وی بابیان این‌که اقدامات این مسجد حول محور مرکز نیکوکاری شهید نبی لو هست، ابراز داشت: از سه سال پیش مرکز نیکوکاری شهید نبی لو با مجوزی که از کمیته امداد امام خمینی (ره) گرفت، راه‌اندازی شد.

حجت‌الاسلام زارع بیان داشت: شهید نبی لو یکی از شهدای مدافع حرم سال‌ها از همسایگان و نمازگزاران مسجد بود و به همین علت این مرکز به نام ایشان نام‌گذاری شد.

وی ابراز داشت: دریکی دوماهه‌ای اخیر فعالیت‌های کمک و به نیازمندان اهمیت بیشتری پیدا کرد و مسجد نیز با محوریت مرکز نیکوکاری وارد عمل شد به‌طوری‌که بالای ۲۵۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیرین و مردم به نیازمندان اختصاص یافت.

حجت‌الاسلام زارع بیان داشت: ۳۲ رأس قربانی در مرکز داشتیم که با نیت‌های مختلف در ایام کرونایی ذبح و بین نیازمندان توزیع شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این ۲۵۱ بسته غذایی داشتیم که بین نیازمندان محله توزیع شد البته در ایام کرونا نیز بیش از ۵۰ بسته غذایی در محله‌های اطراف مسجد توزیع شد.

امام جماعت مسجد امام سجاد (ع)پردیسان قم تأکید کرد: علاوه بر این برنامه‌هایی نیز از طریق قرارگاه فرهنگی مسجد انجام‌شده که ازجمله آن‌ها می‌توان به توزیع ماسک، ضدعفونی کردن مجتمع‌های اطراف و برنامه‌ای این‌چنینی که مفصل است.

وی ابراز داشت: نکته مهم این‌که تمامی کمک‌ها به‌صورت خودجوش و مردمی بود و ریالی بودجه‌ای دولتی در این برنامه‌ها هزینه نشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha