پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ مراسم آغاز سال تحصیلی جدید مدرسه عالی انوار طاها

حوزه/پذیرش داوطلبین برای دوره تحصیلی 99- 1400به طور متمرکز از طریق سایت معاونت آموزش حوزه های علمیه در مدرسه عالی انوار طاها قم صورت می گیرد.

حجت الاسلام محمد اسماعیل عبداللهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به پذیرش طلبه از سوی مدرسه عالی انوار طاها گفت: پذیرش داوطلبین برای دوره تحصیلی 99- 1400به طور متمرکز از طریق سایت معاونت آموزش حوزه های علمیه صورت می گیرد.

مدیر مدرسه عالی انوار طاها ادامه داد: داوطلبین می توانند جهت ثبت نام به سایت  معاونت آموزش مراجعه و در اولویت انتخابی خود قرار دهند.

وی «قبولی در مصاحبه علمی و انگیزشی»، «اتمام کامل سطح یک با حداقل معدل ۱۸ (میانگین شش پایه برای طلاب سطح)»، «اتمام کتبی و شفاهی پایه 10 با حداقل معدل 16 (ویژه طلاب مقطع خارج)»«تعهد به تحصیل حداقل تا پایان دوره » و «تعهد به حضور تمام وقت و عدم اشتغال در سایر مراکز علمی و مععم بودن» از جمله  شرایط پذیرش در این مدرسه برشمرد.

حجت الاسلام عبداللهی گفت: «برخورداری از کلیه مزایای تحصیلی و پشتیبانی حوزه علمیه»، «بهره مندی از روش های نوین آموزشی با تأکید بر سنت های اصیل حوزه»، «بهره‌مندی از اساتید مجرب»، «استفاده از کتابخانه تخصصی فقه و اصول در کلاس‌ها»، «بهره‌مندی از کلاس‌های مهارت محور و کارورزی استنباط فقهی»، «امکان ادامه تحصیل در مقطع خارج مدرسه (تخصصی)»، «امکان استفاده از خوابگاه»، «ارائه گواهی علمی بعد از پایان دوره تحصیلی»، «امکان فراگیری دانش‌های تخصصی بعد از اخذ گواهی علمی»، «فراهم کردن زمینه تدریس طلاب مدرسه همزمان با تحصیل»، و... از مزایا و خدمات این مدرسه علمیه می باشد.

لازم به ذکر است: آزمون پذیرش متمرکز مراکز فقهی که قرار بود در اسفند ماه برگزار شود به دلایل شرایط کشور و ویروس کرونا به 30 خرداد منتقل شده که اگر شرایط برگزاری فراهم بود به شکل حضوری و اگر به شکل غیرحضوری و از طریق فضای مجازی برگزار خواهد شد.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha