یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ رزمایش مواسات وهمدلی درآران وبیدگل

حوزه / فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل از توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی در ادامه رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار حسن فخرل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان گفت: بیش از سه میلیارد تومان کمک های نقدی برای اجرای رزمایش مومنانه توسط سپاه آران و بیدگل جذب شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل ادامه داد: در ادامه مرحله اول رزمایش کمک مومنانه بیش از ۷۰۰ بسته معیشتی توزیع شد و این بسته ها در اختیار اقشار آسیب پذیر جامعه قرار گرفت.

 وی ادامه داد: با در پیش بودن نیمه ماه مبارک رمضان، دومین مرحله رزمایش طرح مواسات در راستای فرامین مقام معظم رهبری در آران و بیدگل آغاز شد.

فخرل با بیان اینکه کمک ها توسط خیرین و بسیجان درشهرستان تهیه شده است، افزود: بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، گوشت مرغ، گوشت قرمز و دیگر اقلام مورد نیاز است که با محوریت پایگاه های مقاومت بسیج در شهرها و روستاها در اختیار خانواده های بی بضاعت قرار می گیرد.

وی اظهار کرد: در این مرحله ۷۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته  ۳۰۰ هزار تومان که مجموعا ۲۱۰ میلیون تومان می باشد، توزیع می شود.

وی افزود: بیش از ۱۹۰۰حامی تاکنون جذب و در راستای کمک مومنانه یار و مددکار ما شده اند که شایسته تقدیر و تشکر بوده و ان شاءالله کمک و یاری آنها مورد قبول درگاه خداوند قرار گرفته باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل در پایان از توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان همزمان با شب های قدر خبر داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha