چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
جواد رفعت نژاد

حوزه/ مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قم گفت: تلاش ارزنده و همدلی مؤمنانه دانشجویان بسیجی و جهادی، الگوی موفقی در راستای تحقق گام دوم انقلاب است.

جواد رفعت نژاد در حاشیه برگزاری رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه بسیج دانشجویی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به این که مرحله اول این رزمایش همزمان با شب ولادت باسعادت امام حسن مجتبی(ع) در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: هدف از رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه، لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری به منظور دستگیری از نیازمندان و کسانی است که پس از شیوع کرونا، در تأمین حداقل معیشت خود دچار مشکلات جدی شده اند.

وی افزود: در این فعالیت معنوی و حرکت جهادی، دانشجویان بسیجی از دانشگاه های مختلف استان حضور داشته و در فضایی صمیمانه و همدلانه اقدام به بسته بندی ارزاق معیشتی کردند تا آن ها را در سالروز ولادت کریم اهل بیت(ع) به درب خانه نیازمندان و محرومان برسانند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قم همچنین گفت: این همدلی و کمک مؤمنانه با حضور نسل جوان مؤمن و انقلابی، حقیقتاً الگویی است برای زمینه سازی به منظور تحقق تمدن نوین اسلامی که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم مورد تأکید قرار دادند.

وی بیان داشت: دانشجویان بسیجی و جهادی استان قم از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در بحث ورود به بیمارستان ها و کمک به کادر پزشکی و درمان و نیز سرکشی از خانواده های کرونایی، همچنین تهیه و توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی برای خانواده های محروم و تولید و توزیع ماسک و دیگر اقلام بهداشتی، پیشگام بوده اند و همچنان برای شکست ویروس نحس کرونا در صحنه حضور دارند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha