دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رزمایش همدلی

حوزه/ دبیر اجرایی رزمایش همدلی مؤمنانه دانشجویان استان قم گفت: همزمان با شب ولادت کریم اهل بیت(ع)، هزار بسته معیشتی به همت دانشجویان بسیجی استان آماده و در روز میلاد امام حسن مجتبی(ع) توزیع شد.

محمد حسین داودی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با بیان این که حدود پانصد نفر از دانشجویان به مدت سه روز در برگزاری رزمایش همدلی مؤمنانه فعالیت داشته اند، اظهار داشت: پس از آماده سازی یک هزار بسته معیشتی در مسجد مقدس جمکران، در سالروز ولادت باسعادت کریم اهل بیت(ع) این بسته ها میان جامعه هدف که خانواده های محروم و نیازمند استان قم هستند، توزیع شد.

وی افزود: البته در مرحله دوم نیز هفته آینده و در ایام شهادت امیرالمومنین(ع) یک هزار بسته معیشتی دیگر به همت دانشجویان بسیجی و جهادی استان قم توزیع می شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم همچنین با اشاره به مشارکت دانشجویان بسیجی شش دانشگاه استان در این رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه گفت: دانشجویان مؤمن و انقلابی همچون عرصه های دیگر در این حرکت ارزشمند و خداپسندانه با تمام وجود در کف میدان حاضر بوده و کوشیده اند که به این وسیله و در مقام عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص لبیک بگویند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha