شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نعمت اللهی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: جشن روزه اولی ها با مسابقه دل نوشته با موضوع «گفتگو با خدا» برگزار می شود و دانش آموزان پسر ۱۴ تا ۱۶ می توانند آثار خود را به صورت فایل متنی به شماره ۰۹۰۱۸۳۰۳۳۷۱در پیام رسان سروش ارسال نمایند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی نعمت الهی، امروز در جلسه ستاد قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: امام حسن مجتبی (ع) مظهر زیبایی های معنوی و صفات عالی الهی بودند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: ائمه اطهار(ع) تمام تلاش خود را برای توسعه و ترویج ارزش ها و شعائر دینی انجام دادند و در این راه با سختی ها و مشقت های بسیار زیادی روبرو بودند.

وی ادامه داد: امام حسن مجتبی(ع) در طول زندگی پر برکت بارها اموال خود را در راه رضای الهی و رسیدگی به فقرا در بین مردمان مستمند تقسیم کرد.

حجت الاسلام نعمت الهی اظهار کرد: ما باید به عنوان پیرو شیعه این امام بزرگوار و ائمه معصومین (ع) در زندگی به آنان تأسی کرده و با الگو گرفتن از این روش و سبک زندگی، در ماه پر برکت رمضان بیشتر به مستمندان و فقرا رسیدگی کنبم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین با اشاره نحوه برگزاری جشن روزه اولی ها، بیان کرد: این برنامه طبق روال هر سال برگزار می شود، البته به دلیل ممنوع شدن تجمعات مراسم امسال به صورت مجازی برگزار می شود.

وی ادامه داد: جشن روزه اولی ها با مسابقه دل نوشته با موضوع «گفتگو با خدا» برگزار می شود و دانش آموزان پسر ۱۴ تا ۱۶ می توانند آثار خود را به صورت فایل متنی به شماره ۰۹۰۱۸۳۰۳۳۷۱در پیام رسان سروش ارسال نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha