یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سرهنگ پورشمسی

حوزه/فرمانده سپاه الغدیر استان یزد مجموع بسته های معیشتی تهیه شده در قرارگاه مواسات شهر یزد را در مرحله اول ۹ هزار و ۹۸۰ بسته و در مرحله دوم ۹ هزار و ۹۰۰ بسته برشمرد و گفت: مرحله سوم در آستانه عید فطر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، سرهنگ رضا پورشمسی شب گذشته، در دومین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه که در مسجد روضه محمدیه یزد با رونمایی از ۱۵هزار و ۹۰۰ بسته معیشتی برای نیازمندان، برگزار شد، ضمن تبریک میلاد امام حسن (ع)، گفت: حضرت امام خمینی(ره)فرمودند «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود».

وی افزود: با شیوع کرونا و با تدبیر همه مسئولین و همه آحاد و اقشار جامعه و ادارات و با تدبیر امام جمعه محترم استان، قرارگاه مواسات شکل گرفت و این اقدام با همکاری مجمع خیرین، بهزیستی و فرمانداران و در مرکز استان با محوریت آیت‌الله ناصری و در شهرستان‌های استان نیز با محوریت ائمه جمعه انجام شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد  با بیان اینکه سپاه باید همیشه در کنار بقیه مردم و دستگاه‌ها آماده خدمت‌رسانی باشد، اظهار داشت: در مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه، ۹هزار ۹۸۰ بسته تهیه شد و بین همه کسانی که به نوعی نیاز داشتند توزیع شد و در مرحله دوم هم ۱۵ هزار و ۹۰۰ بسته در سراسر استان توزیع خواهد شد و سومین مرحله نیز در آستانه عید فطر برگزار می‌شود.

پورشمسی در پایان گفت: از بسیجیان، خیران، اصناف، کسبه و کارگران که زحمت کشیدند و کمک کردند این اتفاق رقم بخورد، تشکر می کنم و امیدوارم این اقدام به کسانی که در جریان کرونا آسیب دیدند، کمک کند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha