جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جمکران

حوزه/معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با تشریح برنامه‌های ۱۷ رمضان، سالروز بنای مسجد مقدس جمکران به امر حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه)، گفت: برنامه های امسال به صورت تلویزیونی بوده و یکشنبه شب از شبکه های مختلف سیما پخش خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام یاسین حسین آبادی درباره برنامه های مسجد مقدس جمکران برای هفدهم ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن این روز که سالروز بنای میعادگاه منتظران به امر مبارک امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) است برنامه هایی با شعار «هزار و شصت و هشتمین سال» به عدد سن مسجد مقدس جمکران اجرا می شود.

وی ادامه داد: در این راستا امشب (یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ماه) تعدادی از خادمان مسجد مقدس جمکران در شبکه های ۲، ۳، ۵، قرآن و شبکه استانی قم (شبکه نور) حضور یافته و درباره مسجد و برنامه ها و فعالیت های آن توضیحاتی را ارائه می کنند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران افزود: تقدیر از خواهران فعال و جهادگر در صحنه مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا با مشارکت امور بانوان استانداری استان قم دیگر برنامه پیش بینی شده برای هفدهم رمضان المبارک است.

حسین آبادی درباره روند فعالیت قرارگاه مردمی «گامی به سوی جامعه مهدوی»، بیان کرد: این قرارگاه دو هدف اصلی قربانی برای سلامتی امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) و نیز بسترسازی برای حضور و فعالیت گروه های جهادی در مسجد برای خدمت رسانی به محرومان را دنبال می کند.

وی تاکید کرد: همسو با اجرای پویش نذر قربانی برای سلامتی امام زمان(علیه السلام) بالغ بر شش هزار بسته معیشتی حمایتی تهیه و بین محرومان توزیع می شود و در رویکرد دوم و به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(علیه السلام) و سالروز تاسیس میعادگاه منتظران، گروه های جهادی با سرگروهی مساجد منطقه ۴ شهر قم و بسیج امام رضا(علیه السلام) ناحیه ۱۹ شهر قم در مسجد مقدس جمکران حضور یافته و خدمات جهادی و کمک مومنانه برای مستضعفان انجام می دهند.

دبیر قرارگاه مردمی «گامی به سوی جامعه مهدوی» اضافه کرد: در همین راستا و با حضور و فعالیت گروه های جهادی، هر شب بالغ بر پنج هزار پرس غذای تبرکی در مسجد مقدس جمکران طبخ و بین نیازمندان روستاهای اطراف جمکران و استان قم توزیع می شود.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha