پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اسماعیل تدینی سمنان

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: در بازه زمانی نیمه شعبان تا ۱۵ ماه مبارک رمضان بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی با محوریت امامزادگان و موقوفات استان سمنان تهیه و بین جامعه هدف توزیع شد.

حجت‌الاسلام‌ اسماعیل تدینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان اظهار داشت: این تعداد بسته با محوریت بقاع متبرکه و امامزادگان استان سمنان، باهمت هیئت‌امنای بقاع متبرکه اماکن مذهبی و همکاران ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها و از محل نذورات بقاع متبرکه، موقوفات منطبق، مساعدت و همراهی خیرین سطح استان انجام شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: با عنایت به شیوع ویروس کرونا و خسارات وارده به اقشار مختلف در سطح جامعه، بر آن شدیم تا در مراحل مختلفی با جمع‌آوری منابع منطبق در موقوفات و نذورات بقاع متبرکه و همچنین جمع‌آوری کمک‌های خیرین نسبت به تهیه بسته‌های ارزاق و توزیع بین نیازمندان و خسارت دیدگان کرونا اقدام کنیم.

وی ازفود: در ایام نیمه شعبان حدود ۶ هزار بسته ارزاق تهیه و بین اقشار نیازمند و آسیب دیدگان توزیع شد.

حجت‌الاسلام‌ تدینی خاطرنشان کرد: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و با اجرای طرح ضیافت همدلی، نسبت به تهیه بسته‌های ارزاق جهت توزیع بین جامعه هدف اقدام شد که تا این لحظه و باهمت امنای بقاع متبرکه و خیرین بالغ‌بر ۸ هزار بسته ارزاق تهیه و توزیع شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون، حدود ۲۰ هزار بسته اقلام بهداشتی و ۵۰ هزرار عدد ماسک در بقاع متبرکه استان تهیه و بین اقشار مختلف مردم توزیع شده است.

انتهای پیام/
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha