جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قریشی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: آستان قدس رضوی از همان روزهای اولیه شیوع کرونا بریا کمک به افراد نیازمند و متضرر از کرونا پای کار آمده و در همه استان‌ها اقدامات شایسته‌ای انجام داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، امروز در رزمایش سفره مهربانی دفتر آستان قدس رضوی در آذربایجان‌غربی که در مصلی امام خمینی (ع) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: مطالبه مقام معظم رهبری با عنوان رزمایش مواسات برگرفته از متون دینی بوده و مطالبه معظم له از خیرین برای دستگیری از مستمندان، برترین کار در شرایط فعلی است.

وی بااشاره به اینکه خیرین در بحث رزمایش مواسات و لبیک گویی به فرمان رهبری در کمک به آسیب دیده‌ها خوش درخشیدند، تصریح کرد: در ایام شیوع کرونا که در دنیا شاهد درگیری و غارت برای تهیه اقلام اولیه بودیم، در کشور ما حرکت‌های جهادی و معنوی زیبایی توسط مردم، خیرین و نهادها انجام گرفت که شایسته تقدیر است

امام جمعه ارومیه اظهار کرد: آستان قدس رضوی از همان روزهای اولیه شیوع کرونا در جهت کمک به افراد نیازمند و متضرر از کرونا پای کار آمده و در همه استان‌ها اقدامات شایسته‌ای انجام داده است.

وی، کمک به مستمندان را یکی از موضوعاتی دانست که خداوند و اهل بیت (ع) به آن تاکید کرده اند بیان داشت: از جمله اوصاف متقیان و افراد خیّر کمک به نیازمندان در روزهای بحرانی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی در پایان گفت: شناسایی افراد نیازمند و متضرر از کرونا و برقراری مساوات در بین آن‌ها یک امر شایسته وخدا پسندانه است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha