پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 900131
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان عمل انسانی و اسلامی هلال احمر را قابل تقدیر دانست و گفت: یکی از خوبی‌های جمعیت هلال احمر این است که نیروهای تشکیل دهنده آن، حضوری داوطلبانه دارند و این خود مصداق کار جهادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز در جمع اعضا جمعیت هلال احمر استان همدان، با اشاره به شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: امروز در تمام دنیا، موضوع مبارزه با کرونا مهم ترین اخبار را به خود اختصاص داده است، اما در داخل کشور ما با وجود شیوع این ویروس، حرکت‌های خوبی که در جهت مقابله با آن شکل گرفته، نمود بیشتری داشته است.

وی تاکید کرد: پس از شیوع این ویروس منحوس، وحدت رویه‌ای را با حضور ستادهای مردمی، دولتی و مردمی به صورت خودجوش در کنار هم شاهد هستیم و هماهنگی خوبی بین همه این مجموعه‌ها وجود دارد.

امام جمعه همدان عمل انسانی و اسلامی هلال احمر را قابل تقدیر دانست و گفت: یکی از خوبی‌های جمعیت هلال احمر این است که نیروهای تشکیل دهنده آن، حضوری داوطلبانه دارند و این خود مصداق کار جهادی است.

وی با بیان اینکه هلال احمر در حوادث گوناگونی مانند تصادفات جاده‌ای و بلایای طبیعی فعالیت‌های مثمر ثمری داشته است، خاطر نشان کرد: با وجود آنکه امسال به دلیل شرایط موجود و شیوع این بیماری، کاهش مسافرت‌ها را داشتیم، باید آمار مرگ و میر جاده‌ای با سال‌های گذشته مقایسه، و تفاوت آن مشخص شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به همکاری هلال احمر با نهادها و سازمان‌های مختلف، ابراز داشت: هلال احمر در همکاری‌ که با قرارگاه جهادی طلاب حوزه علمیه همدان داشت زحمات فراوانی کشید و خصوصا در بحث ضد عفونی معابر که خود افراد نیز در معرض آسیب قرار دارند، خدمات خوبی را انجام داده است.

وی در پایان، با ابراز همدردی با خانواده‌هایی که در این ایام عزیزان خود را از دست داده‌اند، گفت: باید یاد کنیم از کسانی که در این مدت از بین ما رفته‌اند، چرا که رفتن و خاکسپاری آنها مظلومانه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha