دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 900198
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳
تصاویر / آیین رونمایی از 5000 بسته حمایتی، هر یک به نام یک شهید

حوزه/ نمایندگی آستان قدس در استان همدان ۵۰۰۰ بسته که هر یک از آنها با نام یکی از شهدای همدانی نامگذاری شده است را بین محرومان تقسیم می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، بعد از ظهر امروز در آیین رونمایی از ۵۰۰۰ بسته حمایتی توسط دفتر نمایندگی آستان قدس در همدان، کمک به فقرا را جز سیره عملی همه معصومین عنوان کرد و گفت: امام علی(ع) وصیت نامه خودشان بر توجه به ایتام و فقرا تاکید بسیاری داشتند.

وی خاطر نشان کرد: کرامت امروز مردم ما به دلیل اتصال به اهل بیت(علیهم السلام) است، چرا که اگر کسی با این خاندان پیوند داشته باشد، نتیجه‌اش کریم شدن او خواهد بود.

امام جمعه همدان با طرح این سؤال که مگر ممکن است کسی محبت امام رضا(ع) را داشته باشد و نسبت به مشکلات جامعه و فقرا بی تفاوت باشد، عنوان کرد: همدلی‌ها و کمک‌هایی که در کشور با آن مواجه هستیم را در هیچ کجای دنیا نمی‌توان نام برد.

وی تصریح کرد: همه ملت ما پس از آنکه امام امت موضوعی را فرمودند، پای کار آمدند و صحنه‌های همدلی را رقم زدند، موضوعی که تنها در دروان دفاع مقدس همانند آن را مشاهده کردیم که مردم پس از فرمان امام(ره)، احساس مسئولیت کردند و به میدان آمدند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با با تقدیر از اقدامات مومنانه و خیرخواهانه در این امر خداپسندانه، یادآور شد: بسیاری از بازاریان و مردم ما با وجودی آنکه خودشان به دلیل این شرایط با مشکلاتی مواجه شده‌اند، اما بازهم نسبت به فقرا دارای توجه ویژه‌ای بودند و از آنها حمایت کردند.

بر پایه این گزارش، در طرح کمک مومنانه که توسط دفتر نمایندگی آستان قدس در استان همدان اجرایی شد، تعداد ۵۰۰۰ بسته که هر یک از آنها با نام یکی از شهدای همدانی نامگذاری شده است، بین محرومان تقسیم خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha