پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دیدار امیر خوراکیان با حجت الاسلام والمسلمین  بهرامی

حوزه/ معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی اظهار داشت: مرکز نور می‌تواند مرجعی برای انعکاس دیدگاه‌های حوزه و حوزویان در خصوص فضای مجازی باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  امیر خوراکیان، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی، ضمن بازدید از مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین  بهرامی، رئیس مرکز نور، دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر اساس این گزارش: خوراکیان در ابتدای این دیدار، ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین بهرامی به ریاست مرکز، از زحمات و خدمات حجت الاسلام والمسلمین حمید شهریاری در دوره ریاستشان بر مرکز تقدیر نمود  و ضمن تقدیر از تأسیس چنین مرکزی به ابتکار رهبری معظم انقلاب در سال‌هایی که رایانه و فناوری آن، چندان در جامعه علمی گسترش پیدا نکرده بود، تمرکز فعالیت‌های تخصصی پژوهشی و فنی در این مرکز را از نقاط قوت آن برشمرد  و خواستار ورود و مشارکت بیشتر مرکز نور در مسائل جدید و رفع مشکلات جامعه در فضای مجازی شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی نقش مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی را در رفع این مشکلات بسیار برجسته و مهم ارزیابی نمود  و اظهار داشت: مرکز نور می‌تواند مرجعی برای انعکاس دیدگاه‌های حوزه و حوزویان در خصوص فضای مجازی باشد.

هزاران کاربر از محصولات بر خط و نرم افزاری مرکز نور بهره می برند

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین بهرامی  نیز در این دیدار به تشریح سوابق و فعالیت‌های گذشته مرکز پرداخت و تولیدات تخصصی و بی‌نظیر از نظر فناوری را از نقاط قوت این مجموعه دانست که استقبال کاربران و عموم محققین و پژوهشگران از این تولیدات گواهی دیگر بر این موفقیت‌ها بوده است، گفت: نبود اطلاع‌رسانی کافی و بایسته از نقاط ضعف مرکز نور است که در رفع این مشکل برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری جدیدی ارائه خواهد شد.

رئیس مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تاکید کرد:  هدف اولیه مرکز در ابتدای تأسیس، جمع آوری و دیجیتال سازی و عرضه فناورانه منابع اصلی علوم اسلامی بوده که در این زمینه توفیقات بسیاری را کسب نموده است و خوشبختانه هزاران کاربر از محصولات بر خط و نرم افزاری مرکز نور بهره می برند. گام بعدی مرکز در زمینه تجمیع و عرضه فناورانه منابع رشته های علوم انسانی است که باید محکم و قاطع و با کیفیت و رضایتمندی کاربران پیش برویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha