شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی

حوزه/ نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، شهادت تعدادی از رزمندگان غیور نیروی دریایی ارتش در صیانت از آبهای خلیج فارس و دریای عمان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی در پی شهادت تعدادی از رزمندگان غیور نیروی دریایی ارتش در صیانت از آبهای خلیج فارس و دریای عمان پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

روی عن رسول الله (صلی الله علیه و اله): «وإن شهید البحر له أجر شهیدی البر إن أفضل الشهداء عند الله أصحاب الوکوف»

شهادت جمعی از رزمندگان غیور نیروی دریایی ارتش در صیانت از مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران موجب اندوه و تأثر گردید. دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، سال‌هاست که مداومت بر جهاد با خصم و تداوم خدمت عاشقانه به ملت را تکلیف توأمان خود می‌دانند و هر لحظه خود را مهیای تقابل با خصم می‌کنند. سحرگاه امروز قامت سرخ عزیزانی از این جمع شایستگان، در کسوت شهیدان آرمید که مردم عزیز سیستان و بلوچستان سال‌ها گواه حضور، همراهی، مردمداری و محرومیت‌زدایی‌هایشان بوده‌ و در بیش از دو ماه گذشته نیز رزمایش مواسات و رژه خدمتشان را ستوده‌اند.این عزیزان شهید، سال‌ها با طوفان جنگیدند و قدرتمندانه و مقتدرانه ابهت پوشالی دشمن را به چالش کشیدند، و در مسیر تحقق عزت و اقتدار امت اسلامی و تأمین امنیت دریایی نظام مقدس اسلامی همواره ذکر «یالیتنی کنا معکم» را در ادامه راه اسلاف شهیدشان نجوا کردند.

اینک این فرزندان دلاور و رشید ملت ایران، مسیر شهادت را در رمضان ضیافت الهی تا آخر پیموده‌ و نامشان را در جرگه شهیدان دریایی ثبت کردند.

شهادت همرزمان عزیزمان را محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای مدظله العالی، فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی، فرمانده محترم نیروی دریایی ارتش امیر دریادار حسین خانزادی؛ ملت شهید پرور ایران و خانواده صبور و همرزمان دریا دل این عزیزان تسلیت عرض می‌کنم و در آستانه لیالی مبارکه قدر و شهادت امیر مؤمنان(ع)، برای بازماندگانشان صبر و اجر مسئلت دارم.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

عباس  محمدحسنی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha