جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدرسه علمیه عصمتیه مشهد

حوزه/ جهادگران مدرسه علمیه عصمتیه مشهد از همان ابتدای شیوع کرونا با اقدامات خالصانه تحت نظارت و راهبری قرارگاه جهادی شهید سلیمانی معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد، جهادگران مدرسه علمیه عصمتیه مشهد از همان ابتدای شیوع کرونا با اقدامات خالصانه تحت نظارت و راهبری قرارگاه جهادی شهید سلیمانی معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان خوش درخشیدند و در عرصه خدمت رسانی به عموم آسیب دیدگان کرونا فعالیت های شایانی داشتند.

خریداری و توزیع ۲۰بسته ی غذایی به ارزش ۳میلیون تومان در مناطق محروم حاشیه‌ی شهر و ذبح سه گوسفند و بسته‌بندی و توزیع آن در خانواده‌های محروم شناسایی شده در حاشیه شهر از جمله اقدامات این جهادگران بود که با همت و توکل به طور شایسته ای صورت پذیرفت و ثمرات خوبی را نیز به جای گذاشت.

همچنین خرید کفش نو برای خانواده‌های تحت پوشش و ارائه خدمات مثمر ثمر در حوزه های گوناگون از دیگر اقدامات این جهادگران بی منت بود که به طور گسترده در سطح مشهد مقدس صورت پذیرفت.

در این مسیر خدمت رسانی، همه هزینه های فوق که در قالب فعالیت جهادگران قرارگاه شهید سلیمانی مدرسه عصمتیه مشهد تجلی کرد، در فضای مجازی و از طریق ایثار، فداکاری و نیت های خیرخواهانه عموم مردم جمع آوری شده است و مردم مشتاقانه و به صورت خودجوش پا به میدان گذاشتند و در کمک به همنوعان خوش درخشیدند.

خبرگزاری حوزه ابراز امیدواری می کند تا با همت و فعالیت های خالصانه وصادقانه طلاب جهادگر حوزه های سراسر کشور، جانفشانی، ایثار و فداکاری نمونه و الگوی مدافعان سلامت و همچنین با توکل بر خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار(ع) و اهل البیت، هرچه زودتر این بلا نه تنها از شر جوامع اسلامی، بلکه از همه عالمیان و دنیا رخت بربندد.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha