پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
طلاب جهادی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه آل یاسین قم بابیان این‌که حمایت از نیازمندان را وظیفه‌ای شرعی و الهی می‌دانیم، گفت: به همت طلاب جهادی روزانه هزار و ۸۰۰ پرس غذا طبخ و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام حسنعلی صبور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به شیوع بیماری کرونا و بروز برخی مشکلات در روند کاری افراد، اظهار داشت: شیوع این بیماری و در ادامه تعطیلی بسیاری از مراکز و سازمان‌های خصوصی و شرکت‌ها موجب شد که بسیاری از مردم در کسب‌وکار خودشان و همچنین تأمین نیازهای خودشان دچار مشکل بشوند به همین علت نیاز بود که در این زمینه کمک‌هایی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: طلاب جهادی در این مدت با برپایی سفره بزرگ صاحب الزمان اقدام به طبخ و توزیع غذا بین نیازمندان کرده‌اند تا در این وضعیت خاص بتوانند تا حدودی در کمک‌رسانی به معیشت نیازمندان سهیم باشند.

حجت‌الاسلام صبور افزود: روزانه هزار و ۸۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع می‌شود البته این تعداد در شب میلاد امام حسن(ع) و همچنین شب‌های قدر به ۳ هزار پرس نیز می‌رسد.


وی ادامه داد: در کنار این بسته‌هایی نیز برای کودکان و خردسالان در نظر گرفته‌ایم که توسط خود کودکان به آن‌ها اهدا می‌شود البته این بسته‌ها به نیابت از شهدای به کودکان اهدا می‌شود.
حجت‌الاسلام صبور تأکید کرد: مسابقه کتاب‌خوانی نیز در نظر گرفته‌ایم به‌طوری‌که دو کتاب سه دقیقه در قیامت و سلیمانی عزیز را برای این مسابقه انتخاب کرده‌ایم.
وی ابراز داشت: لوح‌ها و المان‌های کوچکی نیز که منقش به تصاویر شهدا هستند را تهیه‌ کرده‌ایم که به خانواده‌ها اهدا می‌شود.


مدیر مدرسه علمیه آل یاسین بیان داشت: علاوه بر این با مدیران مدارس هماهنگ کردیم که هرروز یک مدرسه علمیه در این زمینه اقدام به خدمت‌رسانی می‌کند.
وی تصریح کرد: بحمدالله همه حوزویان و طلاب پای‌کار هستند و این کار تنها به یک مدرسه و مرکز ختم نمی‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha