جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کریمی

حوزه/  رئیس آرامستان تاکستان از مشارکت طلاب و روحانیون مدرسه علمیه این شهر در تغسیل و تدفین اموات کرونایی قدردانی نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» محمد کریمی، در دیدار با مدیر و جمعی از اساتید مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) تاکستان گفت: پس از شیوع ویروس کرونا و در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تغسیل اموات مبتلا به کرونا، گروه های جهادی داوطلب در آرامستان این شهر حضور یافتند و تغسیل اموات کرونایی را به عهده گرفتند.

رئیس آرامستان تاکستان افزود: با توجه به اینکه خانواده های داغدیده در شرایط خاص روحی قرار دارند تسریع در تغسیل اموات از سوی طلاب و روحانیون می تواند موجبات تکریم  بازماندگان را فراهم آورد.

کریمی بیان کرد: ما از شهروندان و بستگان متوفی کرونایی درخواست می کنیم برای حفظ سلامت خود از تجمع در آرامستان خودداری کنند و سایر افراد نیز از حضور در این مکان پرهیز نمایند.

رئیس آرامستان تاکستان اظهار کرد: تغسیل اموات کرونایی ضوابط مخصوص خود را دارد و برای اینکه ماموران تطهیر به ویرو کرونا آلوده نشوند نسبت به تهیه لباس های ویژه اقدام کرده ایم و در تغسیل اموات کرونایی همه ضوابط بهداشتی و شرعی کاملاً رعایت می شود.

وی ادامه داد: از همه کسانی که در این شرایط حساس احساس مسئولیت کرده و حاضر شدند در امور آرامستان ها مشارکت نمایند تقدیر می کنم اما باید دانست تلاش اصلی را مأموران تطهیر بدون هیچ چشم داشتی انجام می دهند که قدردان آنها هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha