پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دوچرخه سواری ۱۰۰۰ مایل در ماه رمضان برای امور خیریه + تصاویر

 حوزه/ یک جوان مسلمان بریتانیایی با زبان روزه هزار مایل را با دوچرخه پا زد و توانست هزار یورو کمک مالی برای نیازمندان در ایام بحران کرونا جمع آوری کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از bristol۲۴۷، جوان مسلمان بریتانیایی در ایام ماه مبارک رمضان، به امید جمع آوری پول برای امور خیریه ۱ هزار مایل دوچرخه سواری می کنند تا به بی خانمان ها و نیازمندان در ایام شیوع ویروس کرونا کمک رسانی کنند.

حسن احمد که در ایستویل زندگی کرده و در بخش خدمات خاکسپاری مسلمانان فعالیت می کند، برای موسسه اسلامی الصفا، یک موسسه خیریه مستقر در بیرمنگام کمک مالی جمع آوری می کند تا به تمامی مسلمانان در سرتاسر بریتانیا کمک کند.

حسن که روزه دار است، ۱ هزار مایل با دوچرخه پا زده و ۱ هزار یورو جمع آوری کرده تا اطمینان حاصل کند موسسه الصفا بودجه لازم برای کمک رسانی به کسانی که به پشتیبانی نیاز دارند را داشته باشد.

حسن در این باره گفت: در این شرایط دشوار، بسیاری از ما قادر به ترک خانه نیستیم و بسیار آسیب پذیر هستیم. ویروس کرونا زندگی های ما را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.

در طول ماه مبارک رمضان، که از ۲۵ آوریل آغاز شده و پیش از عید، حسن سوار بر دوچرخه بوده و در عرض ۹ روز اول چالش توانسته مبلغ ۱ هزار یورو جمع آوری کند. وی قصد دارد تا ۵ هزار یورو جمع آوری کند.

موسسه الصفا، عمدتا یک موسسه خیریه تعلیم و تربیت اسلامی است اما پروژه های بسیاری برای کمک به افراد آسیب پذیر ، به ویژه در ایام بحران کرونا دارد.

حسن افزود: من به کمک و پشتیبانی شما نیاز دارم تا اطمینان حاصل کنم کمک به دست همه می رسد. مراقبت از یکدیگر امری اساسی است، به ویژه که ما مسلمانان برای کمک به همنوعان به ایمان خود متکی هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha