جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام نظیری

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان از امکان برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در مساجد سراسر استان خبر داد.

حجت‌الاسلام هادی نظیری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان از امکان برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در مساجد سراسر استان خبر داد و اظهار کرد: با عنایت رهبر انقلاب و ممارست شبکه بهداشت و درمان  استان همدان امکان استفاده و بهره‌برداری مؤمنین استان از فضای مساجد و محافل دینی و برگزاری محافل احای شب‌های قدر در استان همدان فراهم شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان ادامه داد: مؤمنین  از امشب می‌توانند در مساجد و فضاهایی که برای برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر پیش‌بینی شده است با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور داشته باشند و به احیای شب‌های‌ قدر و اعمال آن بپردازند.

حجت‌الاسلام نظیری خاطرنشان کرد: طبق تصویب شورای هماهنگی برگزاری مراسم شب‌های قدر در استان همدان از زمان 24 الی 2 بعد از نیمه‌شب برنامه‌ریزی شده و تاکنون 190 مسجد در سراسر استان همدان اعلام آمادگی برگزاری مراسم را کرده اند.

وی با بیان اینکه مردم از قرآن، مفاتیح و سجاده شخصی استفاده کنند، تأکید کرد: از مردم دارالمؤمنین همدان درخواست داریم که با استفاده از ماسک و دستکش در برنامه حضور یابند و افرادی که نسبت به بروز علائم بیماری در خود مشکوک هستند از حضور در این محافل به شدت خودداری کنند و از همراه آوردن اطفال نیز پرهیز کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha