جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی - نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی در پیام های جداگانه ای شهادت جمعی از دریادلان ارتش حین تمرین دریایی در آب‌های دریای عمان را به فرمانده کل و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، در پی بروز حادثه برای شناور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حین تمرین دریایی در دریای عمان و شهادت و مجروحیت جمعی از دریادلان این نیرو، حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه  پیام های جداگانه ای خطاب به فرمانده کل و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صادر کرد.

متن پیام نماینده ولی فقیه در سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار

خبر تالم برانگیز شهادت ومجروح شدن جمعی از دریادلان ارتش جمهوری اسلامی ایران در انجام تمرین نیروی دریایی ارتش در آبهای دریای عمان بار دیگر عطر معنوی ایثار و مقاومت را در مشام و جان یاران،همسنگران و سربازان ولایت به ارمغان آورد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این سانحه ناگوار  محضر فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، جنابعالی و آحاد فرماندهان و کارکنان ارتش و خانواده‌های شهدای گرانقدر ، از آستان حضرت احدیت برای بازماندگان تمنای صبر جمیل و طول عمر با عزت، برای شهیدان همجواری با اولیا الله و و درجات معنوی و برای مجروحان شفای عاجل را مسئلت می کنم.

عبدالله حاجی صادقی

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha