سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
پروتکل برگزاری شب های قدر

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: مراسم احیای شب‌های قدر نوزدهم و بیست و یکم ماه مبارک رمضان حرم مطهر امامزاده یحیی(ع) سمنان بدون حضور جمعیت از سیمای مرکز سمنان به صورت زنده پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌ اسماعیل تدینی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود در جامعه و ممنوعیت برگزاری مراسم‌های جمعی، برخلاف میل باطنی و در راستای حفظ سلامتی زائران، مراسم شب‌های قدر امسال بدون حضور جمعیت در امامزاده یحیی(ع) برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا مساجد در شبهای قدر به مدت ۲ ساعت می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسم احیا برگزار کنند.

وی افزود: مصوبه ستاد مبارزه با کرونا ویژه مساجد بوده و تا این لحظه تصمیم در خصوص بقاع متبرکه و امامزادگان و همچنین اعتاب مقدسه گرفته نشده است.

حجت‌الاسلام‌ تدینی خاطرنشان کرد: لازم است مردم برای حضور در مساجد و به‌منظور حضور در مراسم پرفیض شب‌های قدر ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کتاب دعا و قرآن را به همراه داشته و با دستکش و ماسک در این مراسم حضور یابند.

وی گفت: از هیئت امنای اماکن مذهبی، بسیج و گروه‌های جهادی تقاضا داریم، همچون گذشته جهت ضدعفونی مراکز و اجرای پروتکل‌های بهداشتی اقدام نمایند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خاطرنشان کرد: در صورت اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا در بقاع متبرکه و امامزادگان نیز آمادگی اجرای برنامه شب‌های قدر را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha