پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/حضور امام جمعه یزد در برنامه شب قدر خادمان هیئت رزمندگان اسلام

حوزه/ آیت الله ناصری یزدی گفت: اثر توکل بر خدای متعال را می توان در جریان بیماری کرونا در جهان دید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری یزدی، در مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در حسینیه آقا در یزد، گفت: این شب ها آنقدر عظمت و بزرگی دارد که مسلمان باید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه در شب های قدر تقدیرات آینده انسان رقم می خورد افزود: فرد مسلمان در این شب ها می تواند با راز و نیاز با خدای متعال و درخواست عفو از پروردگار متعال، تلاش کند که گذشته خود را جبران و مقدرات سال آینده خود را به خوبی رقم بزند.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه در شب های قدر باید به سه مسئله توجه ویژه کرد اظهار داشت: دعا کردن، استغفار و توبه و طلب آمرزش از جمله مسائلی است که در این شب ها باید به آن توجه کنیم.

وی تصریح کرد: بنده ای در این شب ها موفق و می تواند کسب فیض کند که بیشتر با خدای متعال حرف بزند و طلب حاجت کند چون همه چیز در دست خدای متعال است و بنده از خودش چیزی در دنیا ندارد.

ناصری یزدی خاطرنشان کرد: اگر لطف خدای متعال با بندگانش نباشد در هیچ راهی نمی توانیم به سعادت برسیم و رشد و بالندگی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه هر کس امیدی به خدای متعال ندارد همیشه سرگردان هستند افزود: در جریان ویروس کرونا، کشورهایی که به خدای متعال اعتقاد داشتند و دست به دعا برداشتند به خوبی توانستند این بیماری را مدیریت کنند، ولی در کشورهایی که اعتقاد به پروردگان متعال نداشتند، مایوس شده و شکست خوردند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه متوسل به سیره اهل بیت (ع) و حرکت زیر چتر ولایت نشان داد که می توان در سخت ترین شرایط بهترین تصمیم را گرفت و در نهایت هم به پیروزی رسید.

وی اضافه کرد: در جریان بیماری کرونا همه دیدند که اگر توکل به خدای متعال داشته باشند به موفقیت دست خواهند یافت و در غیر این صورت به هیچ چیزی نخواهند رسید.

 انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha