پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مریم حسن پور

جوزه/معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد از برگزاری رزمایش مواسات با همکاری و همدلی بانوان طلبه و دانشجویان یزدی در شب ۱۹ ماه رمضان با اهدای قریب ۳۰۰ بسته معیشتی و بسته های فرهنگی برای کودکان نیازمند حاشیه شهر خبر داد.

مریم حسن پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، با تسلیت ایام سوگواری شهادت مولی الموحدین علی (ع)اظهارکرد: همزمان با شب ۱۹ ماه مبارک رمضان دومین مرحله رزمایش مواسات با همکاری جمعی از بانوان طلبه و دانشجویان بسیجی دانشگاه یزد در مسجد دانشگاه برگزار شد.

وی افزود: در مرحله اول ۱۲۳ بسته معیشتی به ارزش هر کدام ۲۵۰ هزار تومان در شب اول ماه مبارک رمضان توزیع شد که در مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) تجمیع و توزیع صورت گرفت.

حسن پور ادامه داد: مرحله دوم هم قریب به ۳۰۰ بسته به ارزش ۲۵۰ هزار تومان در مسجد دانشگاه یزد، تجمیع و بین نیازمندان سه منطقه حاشیه نشین شهر یزد توزیع شد.

وی با یادآوری یکی از سنت های مردم یزد در شب ۲۷ ماه رمضان با عنوان دوست دوست، دوست علی(ع)که کودکان شادی کنان در گروه های دسته جمعی راه می افتند و از در منازل همسایگان خوراکی و اسباب بازی هدیه می گیرند گفت: مردم یزد با هدیه دادن به کودکان در این آیین به نیت شادی دل امیرالمؤمنین(ع)، کودکان را شاد می کنند و پیشاپیش دو بسته شاد و فرهنگی شامل خوراکی و بازی هم در کنار بسته های معیشتی قرار داده شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha