شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام محمدحسین کبیریان- مدیر حوزه علمیه خواهران تهران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران تهران با اشاره به مشارکت جهادی بانوان طلبه در رزمایش کمک مومنانه، گفت: تاکنون بیش از یک میلیون بسته معیشتی در رزمایش همدلی و مواسات حوزه علمیه خواهران استان تهران آماده و بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین کبیریان، مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران در نشست خبری این نشست با حضور خبرنگاران خبرگزاری های حوزه، فارس، تسنیم، رسا، مهر، شبستان و میزان به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، با اعلام این خبر گفت:  گروه های جهادی مدارس علمیه خواهران استان تهران در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، تاکنون بیش از یک میلیون بسته معیشتی را در غالب کمک های مومنانه تهیه و میان نیازمندان توزیع کرده اند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران ادامه داد: بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان مبنی بر شکل گیری رزمایش همدلی و مواسات در کشور، بانوان طلبه نیز همگام با سایر اقشار ملت ایران، آستین همت را بالازدند و در این عرصه بسیار خوش درخشیدند.

وی افزود: این رزمایش پیش از آغاز ماه مبارک رمضان در ایامی که ویروس کرونا به نوعی زندگی همه مردم را تحت تاثیر قرار داده بود؛ آغاز گردید و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان شتاب بیشتری گرفته است به طوری که با فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی(علیه السلام) به اوج خود رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان در ادامه محورهای فعالیت های جهادی مدارس علمیه خواهران استان تهران را شامل:

1- دوخت میلیون ها ماسک و گان توسط بانوان طلبه

2- حضور در بیمارستان ها و کمک به بیماران در کنار پرستاران و کادر درمانی

3- تغسیل و تکفین اموات کرونایی

4- مشاوره های حضوری و غیرحضوری و ابراز همدردی با خانواده های بیماران و اموات کرونایی

5- تقدیر از مدافعان سلامت

6- همکاری در اجرای طرح غربالگری

7- حضور فعال در فضای مجازی برای پاسخگویی به سئوالات و ارائه محتواهای علمی، اخلاقی و معنوی

8- شناسایی خانواده های نیازمند و تهیه و توزیع بیش از یک میلیون بسته معیشتی میان آنها

9- تخصیص بخشی از حقوق کادر و اساتید مدارس علمیه خواهران به کمک های مومنانه و بسیاری از موارد دیگر اعلام کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران یادآور شد: محورهای اعلام شده تنها بخشی از فعالیت های جهادی خواهران طلبه در جبهه سلامت مردم و رزمایش همدلی و کمک مومنانه است.

حجت الاسلام و المسلمین کبیریان ضمن تقدیر و تشکر از همت و تلاش بانوان طلبه در این رزمایش عظیم، اظهار کرد: از احساس مسئولیت و تلاش خستگی ناپذیر همه موسسین، مدیران، اساتید، کادر، طلاب، مبلغان و دانش آموختگان حوزه های علمیه خواهران استان تهران صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم بتوانیم صحنه‌ها و جلوه‌هایی از جامعه‌ی مهدوی را خودمان به وجود بیاوریم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران  در پایان گفت: جامعه‌ی مهدوی، جامعه‌ی قسط و عدل، عزّت، علم و مواسات و برادری است؛ اینها را بایستی ما در زندگی خودمان تحقّق ببخشیم. فرصت پیش آمده را قدر بدانیم و به خاطر این توفیق به دست آمده خدا را شاکر باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • گمنام IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    0 0
    برادر بزرگوار آستان قدس رضوی با اون همه عظمتش کلا 700 هزار بسته پخش کرده چطوری شما 1 میلیون بسته آماده و پخش کردید؟ اگه به طور متوسط هر بسته معیشتی رو 250 هزار تومن در نظر بگیریم چیزی حدود 250 میلیارد تومن پول میشه. کل جمعیت طلاب خواهر 150 هزار نفر نمیشه بعدش چطوری بانوان طلبه تهران 1 میلیون بسته توزیع کردن؟