سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
سید علیرضا عبادی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی در پیامی شهادت جمعی از دریادلان ارتش جمهوری اسلامی ایران در حادثه ناوچه کنارک را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، متن پیام تسلیت حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در پی شهادت جمعی از دریادلان ارتش جمهوری اسلامی ایران در حادثه ناوچه کنارک به این شرح است:

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

خبر شهادت دردناک شهید محمد اردونی از فرزندان غیور شهرستان ولایتمدار نهبندان بهمراه جمعی از دریادلان شجاع نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در انجام تمرین نظامی در آب‌های نیلگون خلیج فارس موجب تأسف و تأثر عمیق اینجانب و مردم شریف استان خراسان جنوبی گردید.

این شهدای والامقام در راه ارتقای توان دفاعی و بازدارندگی کشور برای حفاظت از مرزهای آبی کشور جان خود را فدا کردند، که از پاداش و ثواب الهی برخوردارند ان‌شاءالله.

اینجانب شهادت شهید محمد اردونی و جمعی از نیروهای مؤمن، متعهد و انقلابی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به محضر حضرت ولی عصر(عج) و نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی)، فرماندهان نیروهای مسلح، خانواده محترم و بازماندگان معزز تبریک و تسلیت عرض نموده و همچنین برای مجروحان شفای عاجل را از درگاه الهی مسئلت دارم.

سید علیرضا عبادی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند

24 اردیبهشت ماه 1399

انتهای پیام/ب

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha