سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حوزه علمیه خواهران خوزستان

حوزه/ خانم صرخه با اشاره به آغاز پذیرش مراکز آموزشی سطح ۳ و ۴  استان خوزستان، گفت: برای مراکز آموزشی سطح ۳ استان خوزستان ۵ رشته و سطح ۴ نیز ۳ رشته تخصصی قابل انتخاب می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، خانم صرخه، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران خوزستان، با اشاره به آغاز پذیرش سطح ۳ و ۴ مراکز آموزشی حوزه علمیه خواهران خوزستان، اظهارداشت: آزمون پذیرش در سطح ۳ حوزه، از ابتدای اردیبهشت‌ماه آغازشده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.paziresh.whc.ir ثبت‌نام نمایند.

وی با اشاره به رشته‌های موجود در سطح ۳ استان خوزستان، گفت: رشته «فقه و اصول» در مؤسسه آموزش عالی حوزوی الزهرا(س) اهواز، «کلام اسلامی» دزفول، «اخلاق و تربیت اسلامی» ماهشهر و «فقه و اصول» در شهرستان شوشتر از رشته‌های قابل پذیرش در استان خوزستان می‌باشد.

خانم صرخه اضافه کرد: همچنین تحصیل در رشته مشاوره خانواده با رویکرد اسلامی، که در سطح ۳ فعال شده است، برای نخستین بار در مدارس علمیه خواهران خوزستان تدریس می‌شود.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران خوزستان، با بیان اینکه پذیرش در سطح ۳ بستگی به ظرفیت رشته‌ها دارد، گفت: میزان ظرفیت هر رشته بین ۱۰ تا ۱۵ طلبه می‌باشد.

وی با بیان اینکه در سطح ۴ پذیرش در رشته‌های «تفسیر»، «فقه خانواده» و «تفسیر تطبیقی» انجام می‌شود، گفت: زمان پذیرش از یکم تا سی و یکم اردیبهشت‌ماه بوده و زمان آزمون سطح هر دو سطح ۳ و ۴ متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha