شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار مدیر حوزه علمیه خوزستان با مسئولان مدرسه علمیه دزفول

حوزه/ در جریان دیدار مدیر حوزه علمیه خوزستان با مسئولان مدرسه علمیه دزفول، کارویژه‌های روحانیت و چشم‌انداز مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، به همراه دو نفر از معاونین خود یعنی حجج‌اسلام موسوی زاده، معاون آموزش و آل عامر، مسئول دفتر برنامه‌ریزی و نظارت استان خوزستان، در جریان سفر به دزفول، با مسئولان حوزه علمیه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی، به‌عنوان مسئول مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی و امام جمعه دزفول و همچنین حجت‌الاسلام خاکی، مدیر مدرسه علمیه این شهرستان حضور داشتند.

بحث و بررسی پیرامون تدوین چشم‌انداز مدرسه علمیه دزفول، کار ویژه‌های روحانیت و راه‌اندازی مدرسه علمیه جامع، از جمله موضوعات مطرح در نشست مدیر و معاونان حوزه علمیه خوزستان با مسئولان مدرسه علمیه شهرستان دزفول بود.

همچنین با توجه به اینکه یکی از مدارس علمیه جامع استان خوزستان، در دزفول راه‌اندازی شود، قرار شد که مسئولان مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی دزفول، تا انتهای خردادماه سال جاری، برنامه و کارویژه‌های متناسب با شهرستان دزفول را تهیه و به مدیریت حوزه علمیه استان ارائه نمایند.

لازم به ذکر است، در این دیدار، حجت‌الاسلام خاکی، مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی دزفول، گزارشی پیرامون اقدامات حوزویان این شهرستان در جریان مبارزه با ویروس کرونا و همچنین شرکت در رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، ارائه کرد.

گفتنی است، سفر مدیر و معاونان حوزه علمیه خوزستان به شهرستان دزفول، پیش از اعمال محدودیت‌های ویژه کرونایی در خوزستان انجام شده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha