چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کمک مومنانه

حوزه/ مسئول اداره موقوفات حوزه علمیه خراسان گفت: در دومین مرحله‌ی رزمایش مواسات بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی که توسط دفتر موقوفات و امور حقوقی وقف حوزه خراسان تهیه شده، از امروز تا ۲۹ اردیبهشت توزیع می شود.

حجت الاسلام محمد خانی در گفتگو خبرگزاری حوزه از مشهد، گفت: دومین مرحله از طرح رزمایش کمک مومنانه و مواسات در قالب بیش از ۴۰۰ بسته معیشتی، توسط دفتر موقوفات و امور حقوقی وقف این حوزه تهیه و توزیع می شود.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله ۲۱۰ بسته معیشتی ویژه طلاب محترم کم برخوردار و حدود ۲۰۰ سبد معیشتی ویژه اساتید محترم در نظر گرفته شده است، افزود: توزیع بسته های مرحله ی دوم از امروز تا دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

مسئول اداره موقوفات حوزه علمیه خراسان با اشاره به اینکه رزمایش کمک مومنانه، مواسات و همدلی پس از سخنرانی رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان ۹۹، آغاز و همچنان ادامه دارد، ضمن دعوت مومنین و خیرین ارجمند جهت شرکت در این طرح خداپسندانه، ابراز کرد: انفاق در ماه مبارک رمضان از توصیه های اکید پیشوایان دین بوده و پاداش این عمل در ماه مبارک رمضان، چند برابر است.

حجت الاسلام خانی گفت: خیرین و مومنین گرامی می توانند با واریز کمک مالی خود به شماره حساب ۵۴۵۰۰۵۹۹۴۵ و یا شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۴۸۵۵۹۳۴ به نام دفتر موقوفات و امور حقوقی وقف حوزه علمیه خراسان در این طرح مشارکت کنند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha